stockholm var bra!

det var bra i stockholm och kul hos mormor.
detta skulle egentligen kommit upp för några timmar sedan men
ja min dator fick rycket mitt i alltihopa så gick inte att ladda upp något!
men nu ska jag försöka på nytt..





helen och jag hade det roligt i badrummet haha ;)
(obsarvera att vi är lite oseriösa!)


franska läxa..


haha hittade en samling av säsonger av "two and a half men"
HAHA så jävla bra serie, klockren.


min och helens julhandling till ah, mamma och pappa.



denna kill t-shirt köpte jag till mig själv! tyckte den va så snygg så
skaffade mig allt en..
från jack and jones 149:-
(bilderna lite halvt dåligt tagna)




skönheten själv då!
nickelbacks nya album dark horse 199:-



resultatet av 30 minuters solning hihi.. lite färg blev det väll.



ben and jerrys ice cream.
mja 50 spänn vet jag inte för denna lilla glass.. visst jävla go var den
iallafall! :D hihi


avslutar med en bild jag tog idag från mormors altan!
halv taskigt väder :(


kul har det varit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0