uppdateringen osv..

idag har jag inte hunnit att uppdatera så mycket, blev ett kort
tråkigt inlägg förut i skolan..
men iallafall varför jag inte hunnit uppdatera så mycket idag är
för att jag har haft rätt så mycket att göra.
eller ja kom ju inte hem förns efter fyra, sedan blev det att käka mat
efter det plugga massa och sen en liten paus sen skriva en jämnförelse
om två författare som jag var tvungen att göra om (störande) för ett tag sedan,
hade inte gjort det men eftersom betygen sätts nu så skulle senaste inlämningen
vara inne imorgon om man var efter med något.. så jag skrev det nu lite
och nu kändes det mycket bättre än förra gången. så denna gång ska jag väll iallafall
klara mig!! sedan har jag duschat, körde lite hårinpackning och så, kände att mitt
hår förtjänade det haha och nu hamnade jag här.
så har ingen outfit att lägga upp eller något..
min blogg blir alltså väldigt tråkig idag för vet/finns inte så mycket mer att skriva om
just idag.
förövrigt måste jag säga att jag längtar efter julafton, väldigt mycket! har inte alls tänkt
på det men nu börjar tankarna smyga sig allt närmare och närmare, ska bli så mysigt.
och sedan nyår också! inget är dock bestämt än men finns ju planer
iallafall, kommer väll med ngt mer inlägg! hoppas ni har haft en bra dag.
love linda



sjukt snygga skor från www.dinsko.se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0