visste du att jag....



-aldrig plattar håret?

-skakar alltid mjölkpaketet innan jag öppnar det? (alltså när det är oöppnat)

-aldrig kan sova med en stol vänd emot mig?

-kan irritera mig lätt på saker?

-sjunger när jag åker moppe?

-älskar dans och sång och gjort det enda sen jag var jätte mini?

-gillar inte min kropp?

-hatar djurplågeri?

-aldrig använder hårspray? (förutom om jag lockar håret eller ngt sånt)

-min ena framtand är inte hel? utan jag har ungefär en halvtand där, sprang in
i en glasdörr när jag var liten i usa. ungerfär halva tanden gick av..

-gillar inte pepis (uueeehw)

-ogillar personer som försöker ändra på min åskit

-tar vissa saker väldigt hårt?

-kan inte bada ensam i hav,sjöar,pooler osv.. pga att jag tror att en vithaj kommer och tar mig

-har väldigt svårt att se skräck filmer (för det mesta, endel skräckisar kan vara typ sämst?)

-bråkar aldrig med min syster? hon är min abosult bästa vän

-min katt tarzan och jag står varandra jäkligt nära.


OKEJ kom inte på så mycket mera :D kommer jag på något mer lägger jag nog dit det någon gång.
så nu fick ni reda lite på vissa saker om mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0