YES!

JAAAA! jag är så glad nu!! hittade mitt svarta nagellack som jag köpte när jag gick
i typ fem-sexan eller något och det har varit borta skit länge och jag har letat som
en liten ekorre efter det! och nu äntligen hittade jag det, låg i badrummet i ett skåp,
i en korg nedtryckt bland massa andra saker.. åh så glad jag är nu!
så idag ska jag måla mina tånaglar och även mina fingernaglar.. haha inte för att
fingernaglarna är så jävla värda att måla eftersom jag biter på dom hela tiden så dom
är jätte små och fula :( men jaja, kan typ inte bära lösnaglar heller, har gjort det några
gånger men jag känner mig handikappad efteråt, typ tar 500 år innan jag skriver ett sms
på tre ord eller när jag klär på mig.. sen får jag ont i mina riktiga naglar/fingrar haha.
men iallafall, jag målar dom endå så dom får lite färg. tror aldrig jag har varit så glad över
att ha hittat ett nagellack hihi


bjuder på bästa bildkvalitén osv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0