22 juli- onsdag: INTE VILKEN ONSDAG SOM HELST!




hej på er!
tänkte skriva ner lite som har hänt, har inte hunnit blogga nu på en heeel dag! ;o wooow! haha :)
festen för johanna tauberman var jätte bra, förutom vissa saker..
men för det mesta: toppen!
först tog alla det typ lugnt men sen satte det igång mot natten.
vaknade upp sen dagen efter klockan 10 och kunde inte somna om!
haha alltså fattar inte, la mig klockan 5 typ sen går upp vid tio och är as pigg efter en fest kväll/natt :O!
jaja iallafall.
igår fanns det endå inte mycket att skriva om eftersom jag bara satt på datorn eller satt och glodde.
tittade på film gjorde jag ialf, två filmer t.o.m. hyrde en film som jag tittade på med familjen: wallander-skulden.
riktigt bra! sen tittade jag harry potter och fången från azkaban.
satt helt själv och käkade popcorn till..
intressant va? :D jag vet.
och till sist idag: JOHANNA TAUBERMANS FÖDELSEDAG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS till dig :)
min snygga teckning på paint som ni ser, klaga inte för att jag är fanimej duktig!
och killen som är med är ronnie radke från escape the fate, johanna ääälskar honom! och han älskar henne
as mycket också så käft alla andra som vill ha honom :) sorry!
idag är det prick en vecka kvar till brika paradise, meee längtar! :D
HA DET BÄST!


Kommentarer
Postat av: Anonym

^HAHA vad sööööööt du är! :')

tack så hemskt mkt älskling :D:D:D

jag och min man, alltid vi så käft på er andra :G:G:G<3

2009-07-23 @ 21:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0