BIRKA I MORGON!!

hahaha!
njut av denna roliga bild som jag och johanna tog när vi var ute i spöregnet igår och bada!

BIRKA IMORGON!! och förlåt att jag inte hunnit laddat upp något..
har bara inte orkat :)  haft lite annat för mig iallafall.
helgen var varit toppen! adam hasse gunilla och adrian kom till oss fre-sön
vi tog det väll mest lugnt och hade det bara trevligt helt enkelt!
på söndagen innan dom skulle hem åkte vi till sjötorp och spelade lite minigolf :)
jag är ju inte så mycket för minigolf eller golf i överhuvudtaget men..
käkade sen middag där, tog kött och så, jätte gott var det!
sen åkte dom hem och senare av dagen på söndagen bestod bara av att ta det lugnt.
vi har ju börjat på en ny vecka och schillen kom till mig igår och sov på bygget.
vi hyrde också en skräck film: fingerprints.. den var väll helt okej! har också passat på att
titta på fredag den 13de! trodde verkligen att den skulle vara äckligare men så äcklig var den väll inte!
för jag är ju inte mycket för skräckfilmer och har väldigt svårt att sova men det gick allt.
fast igår när jag låg själv på bygget och johanna sov, klockan var väll 2 eller något så var jag jätte
rädd verkligen :( väckte johanna så låg vi och snacka tills det blev ljust, sen somnade vi.
gick upp sen efter tio där.
sen idag har jag åkt till mariestad med helen och pappa och bytte en firma bil och jag och helen tittade
lite i stan... haha skit stan..
köpte en bh som man kan ta av bh banden på ialf! bra det.. behövde det nu till birka.
helen hittade en gullig vit klänning!
sen blev det att feta sig på mcDonalds och najs vare som fan också!
nu har jag bara varit hemma och tagit det lugnt.
OCH IMORGON BLIR DET BIRKA PARADISE!  FYFAN TAGGA!
längtar, kmr bli greeejjjt asså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0