hej å hå.

köpte denna idag

detta rimmel lipstick köpte jag som luktade väldigt gott.
och vem som mer tyckte att det var gott var min katt tarzan, eftersom han slickade på mina läppar när jag
testade det.. haha



hade en riktigt jobbig natt mår jag säga, inte kul att ha mega spindelfobi (ni kanske kan räkna
ut själva vad jag menar)
gick upp klockan nio idag, vilket var ett måste.
skulle upp och duscha käka frukost och så åka vid tio till mariestad med familjen.
gick runt och tittade lite och myste.
köpte ett lepstift iallafall som luktade gott, men katt tarzan gillad det väldigt mycket eftersom han slickade
på mina läppar när jag testade det, haha.
vi fikade lite också.
senare ska jag äta krabba (mums gött, första gången för detta år, tror jag?)
och sen vidare till johanna där vi kanske ska festa, inte säkert än.
/ linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0