inte hunnit uppdatera!!





fria et moi på bildeeen!


hejsan!
vet att jag inte har uppdaterat på typ 2 dagar nu eller något men inte hunnit med det..
iallafall, den 16de (tror jag?)  vad jag med min frida!
vi hade det jätte trevligt, shoppade på dagen och jag hittade ett par jeans, två tröjor och ett linne.
inte så världans mycket men lite iallafall :)
sen sov jag hos henne med och vi köpte godis, cocacola och myste!
den 17de sov johanna och johanna hos mig på bygget.
först var vi inne hos gibson typ på "fest" men ja.
sen hem igen och snacka jätte mycket sen somnade vi någon gång efter fyra..
och idag vaknade vi runt 12.
HERREGUD ATT MAN ALDRIG KAN VÄNDA OM PÅ DYNGEN?!
blev frukost tillsammans och just nu så finns det bara en johanna kvar.
Hon försöker spela på mitt gh, riktigt dukigt för att vara nybörjare mår jag säga!
men nu var det ett jälva tag sen jag körde gh :o vet ens inte om jag har spelat
på hela detta år om jag ska vara ärlig, eller så är det bara jag som är ute och cyklar.
dåligt minne har jag iallafall.
kan faktiskt hard på gh! :o jag är stolt :)
ikväll ska jag på någon fest som simons mamma har.
ska dit och käka och vara social, sen ska jag dra därifrån och vara med johanna,johanna och amanda tror jag!
ha det så braaa.
/puss lindaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0