måndag, ny dag, ny vecka

bilden tagit när det var som varmast typ..  poolen inte riktigt färdigbyggd än :)värme, påväg tillbaka kanske?

idag är det måndag och det betyder ny vecka att ta sig igenom.
tiden går alldeles för fort tycker jag. tiden springer iväg och utan att man ens hunnit
fatta det så är det skola igen.
jag drömde faktiskt inatt att skolan hade börjat, vilken mardröm hahaha!
men otroligt glad var jag när jag vaknade iallafall för solen sken och det var blå himmel!
äntligen en morgon att vakna upp på där man inte ser massa mörka moln och regnskurar.
har iallafall hunnit käka lite frukost och ställt mig ute och funderat på om jag ska sola eller inte.
men tror jag hoppar över det idag, blåser kallt och lite så.. vädret får hinna värma upp sig lite.
idag hade jag iallafall tänkt att jag ska ut och springa eftersom det är bra väder för det.
och senare blir det grilla ute med familjen.
ikväll vill jag hitta på något, nån som har förslag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0