smått festande


jag saknar brunhet nu..


jag kan säga att igår var det en riktigt rolig kväll/natt!
blev lite smått festande och det kom lite trevligt folk.
var ju hos johanna tauberman! :)
alla åkte hem rätt så sent och jag kommer inte ihåg när jag och johanna somnade,
men somnade gjorde vi iallafall, haha!
vaknade runt elva och pappa hämtade upp mig vid tolv.
fick sitta i bilen och vänta i typ en timme för han gick in och handla och sen gick
in på två olika ställen.. menmen that's life.
kom hem och hade inget för mig alls, käkade macka och sen fikade också.
glodde the hills maraton på mtv men orka inte efter några avsnitt eftersom man redan
sett typ alla..
idag/kväll vet jag ingenting som händer.. vara hemma? ta det lugnt?
ah, vi får se.
alla: ha det bra!
linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0