snart helg..

hehe
slänger in en liten varm sommarbild EFTERSOM DET ALDRIG KOMMER VARKEN VÄRME ELLER SOL.
vart har sommaren tagit vägen?! det undrar banne mig jag!!
dagen började med gräsklippning och städning av garderob. jag är duktig flicka!
idag gjorde jag lite nytta iallafall!
om man räknar bort det så har jag bara isåfall slappat, ni vet dator och sen tittade jag harry potter och hemlighetens
kammare. längesen! satt och skratta för mig själv men jag blev rädd när det kom massa stora spindlar på
filmen ;o då var det inte roligt längre!
blev taco också och sen hyrde vi film : wallander-kiruren (elr ja, vet inte hur det stavas men aja skit i det)
den var sådär, den vi såg iförrgår var snäppet bättre!
nu blir det väll datorn en lång tid fram, sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra :o
har så grymt tråkigt så det inte är sant..gullspångskommun suger :( hova suger, gsp suger och obk suger.
6, snart 5 dagar kvar till birka!! :D
i helg kommer jag iallafall få saker att göra, tack gode gud för det era motherfuckers!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

saknar den dagen! och värmen :s stör mig på fittkalla sverige nu

2009-07-23 @ 21:28:47
Postat av: Anonym

kommer bli bäst på birka :')

2009-07-28 @ 20:10:30
URL: http://linnwedinx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0