taggaaaaaaaaaaaa!!

sov ju med mina små flickor amanda och johanna igår!
tauberman kunde ju dårå inte komma så vi fick klara oss utan henne och hennes dampubortt</3
lite halvt svårt men det funkade allt! HAHAHA
vi tittade på midgård och fetade oss med popcorn,godis och cocacola!
roligt det där midgård alltså..halvdan är ju en riktigt pudding om jag själv får tycka till<3
annars blev det sen sovning och sen vakning.
ORKA att jag sover bort halva dagen, har jag gjort hela jävla juli nu.
även fast det är så jäkla gött och sova och man inte kommer upp..men vill kunna bli trött
tidigt på kvällarna när jag inte har något att göra, för sover man så kopplas man ju bort från allt!
annars idag har jag bara tagit det lugnt och varit hemma för min morfar är här och ska sova
över tills imorgon. riktigt trevligt tycker jag, har inte träffat honom på länge eftersom han bor långt härifrån!
och jag vill ha imorgon dagen<3
FÖR DÅ BLIR DET FEST! födelsedags fest för johanna tauberman som fyller 15 och även byxmyndig.
fast ja hon fyller egentligen på onsdag men shit the same, party like pary liksom!
ha det så jävla gött för det lär jag ha nu ialf!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tauberman kunde ju dårå inte komma så vi fick klara oss utan henne och hennes dampubortt</3

lite halvt svårt men det funkade allt! HAHAHA



HAHAHA måste vart svårt ;o HAHAHA :D

ferren vart kalasbra wiie :d<3

2009-07-23 @ 21:30:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0