babbel

jag ska skriva några saker till.
jag är så sur för att vi har matteprov imorgon och jag har
verkligen jätte problem med matte.. jag jobbar förfullt på lektionerna
och "leker" inte bort dom eller pratar bort dom.. utan det handlar om att
jag verkligne inte förstår.
och jag har suttit här hemma as länge och övat idag men jag kan verkligen
ingenting. så kommer antagligen få ig på mattprovet imorgon och NEJ jag överdriver
inte som jag sagt tidigare att jag fick ig på sista provet i åttan.
sen kommer jag vara den enda som får ig i den jävla lilla studgruppen jag går i :)
"aaah alla klarade sig förutom en, linda händer du med då?" (alltså att göra omprov)
kan höra mig det framför mig.
är så jävla arg, vill inte till skolan imorgon men lika gärna bra att bli av med det där skit
provet.. HATAR MATTEMATIK OCH KOMMER ALLTID GÖRA DET. mina svagaste sidor i skolan.
sen typ vadsbo. asså käften, endel som precis har börjat första året tror att dom typ
äger skolan? HAHAHA O-M-G nej, jag har ingen respekt för er :) ok?
stör mig på folk som bara "ååh kommer inte bli så kul för er som ni tror!"
för det första: jag kanske ens itne ska gå i vadsbo (så käften)
för det andra: oj vad rädd jag blir, kommer inte våga gå till vadsbo för kommer inte bli kul
åh nej, (allvarligt?)
1.jag bryr mig inte om alla ska mucka, gör det då.
2.käften jag får tycka precis vad jag vill
3.verkar ens inte vara en rolig skola?
4.endel tror att vi alla nior är skit förväntansfulla och vill as gärna till vadsbo (sååå coolt!)
men nej det är vi inte.. typ as många ska gå i skövde xD så sug på den!
5.vem sa att vi tycker ens att det ska bli kul?
6.när man kom dit var typ alla skit dryga.. massa som man kände eller vet vem man är kom
ens inte fram och snacka och fråga hur man hade det. (eller ja min bästa syster kom såklart fram
och hennes trevliga kompisar, dom enda som är trevliga och inte så jävla dryga som alla andra var?
jag är inte på humör för ngn som muckar idag alltså, sooo kanske överregerar men åh stör mig.
och bara för att man ska komma som ny och andra går typ sista året, eller andra så har dom värsta
bigga respekten så man ens inte för komma till skolan? nahe
har fan inte ngn jävla respekt för ngn, fatta?






Kommentarer
Postat av: Johanna

åh, jag kmr också få ig :s lovar dig!

sen stör mig också HAHA som om vi ENS VILL TILL VADSBO?

nej precis så stfu :s

2009-11-18 @ 21:00:41
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: linda

haha ja eller hur..

jo det ska allt gå bra ska du se!!

för mig gick det ju åt helvete..precis som jag förväntat mig!

2009-11-19 @ 17:33:51
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0