börjar bli sjuk?

igår kände jag mig ju så jäkla trött och typ inte kunde göra något..
tänkte det beror väll på dagen innan eftersom det var full igång och skit.
men nu alltså jag känner mig jätte hängig idag, har gjort det hela dagen.
hosta har jag fått, en jobbig sådan också. har tagit hosmedicin men hjälper typ
inte men den ska vara skit bra.. men antagligen har den inte börjat värkt än?...
och jag har fått världens huvudvärk nu också, så känner mig inte på världens
piggaste humör just nu, väldigt hängig känner jag mig..
hoppas jag inte börjar bli sjukt, inte bra.
har tre prov på raken:
imorgon- musik jag kan typ ingenting?
tisdag- slöjdprov, ehe? kan ju mkt? eller inte
onsdag- stort engelska prov, jag är nervös för har inte övat eller något på det och jag
vill verkligen få mvg på det.. men tror inte att jag kommer få det den här gången..
btw, tittade på twilight nyss, tittade aldrig på den igår så tittade på den idag istället,
så himla härlig är den.
nu är det snart mat, men jag är inte så jätte sugen. men får nog i mig lite endå..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0