dåligt bloggande!

idag har det varit väldigt dåligt bloggande men som sagt
jag har ju faktiskt varit på bio på new moon! och var i skövde med
så kom ju inte hem förns halv sex typ. sen ah allt har blivit så sen
osv så ja.. men mer bloggande kommer väll imorgon. fast kanske inte
så jätte mycket, måste plugga rumpistumpen av mig denna vecka.
måste fixa mvg på franskaprovet som vi har på fredag! annars blir jag förbannad
på mig själv!! aja det ska nog gå bra hoppas vi.
och sen antagligen dyker väll omprovet på matten upp också denna vecka..
måste fixa g på det provet annars alltså.. ah måste fan ha g i slutbetyg i matten..
orka skolan :(  så jävla sugen på jul lov nu alltså!
kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0