????

HAHA min blogg suger idag.
helt totalt ovärdiga 2 inlägg och nu det tredje!
men iallafall måste säga lite saker..
idag kommer det inte upp någon dresscode för jag
orkar inte lägga in bilder från kameran till datorn,
gör bara inte det.. men imorgon kanske!
sen en till sak.. funderar på att göra om min design
också på bloggen med jag är INTE alls bra på det?!
skulle iallafall vilja ha vit bakgrund för det är så jobbigt när
man lägger upp bilder på bloggen och det typ är en annan
bakgrundsfärg på bilden som ex. vit så ser det ju förjävligt ut!
men fattar inte riktigt detta med design. har aldrig varit duktig
med datorer och kommer aldrig va.
ska titta runt lite och se om jag kan hitta något, men vet inte
om jag vågar pilla och ändra på något, då kommer hela min blogg
vara upp och ner sen tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0