ett par till bilder..

ronja skickade ett par till bilder sen i fredags..
jag har bara tagit det lugnt idag, försökt övat in lite engelskaprov (som är på onsdag)
och sen syslöjdsprovet som vi har imorgon..och jag kan inte det, men åhå orka.
det är en sån här dag då man verkligen inte kan koncentrera sig.
jag pallrar mig iväg till skolan imorgon bara föra att jag ska hämta ett facit till
engelskan så jag kan rätta allting.. shit jag är nervös inför provet, kan ju inget direkt..
nu ska jag iallafall strax föna håret sen blir det tv. ny säsong med 90210 (alltså den nyaste)
börjar ju idag! ser fram emot det.


*puppy face*  mitt smink är inte det bästa på bilden +najsiga påsar
under ögonen hihi..




90210


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0