friday (hehe fri jajamensan!!)

hejsan! nu är det äntligen fredag. riktigt skönt må jag säga.
idag kanske jag och tjejerna drar till johanna som är själv hemma.. men vi får se
hur det blir med det! ingenting riktigt bestämt, annars om det inte blir något
ska jag nog bara vara hemma och glo idol med mina föräldrar och hitta på
någonting på lördagen.. men vi får se!
just nu sitter jag och inte gör något direkt.. vi ska om ett tag käka krabba! (och sen räkor,kex,ostar osv you name it!) riktigt jävla najs alltså, älskar krabba.
förvörigt gick skolan rätt så fort endå, även fast det var typ fysik i en timme (som känns som ren tortyr..)
sen svenska och skit.. men det gick bra!
nu har jag dragit på mig myskläderna och väntar på tills johanna loggar in på msn.
blir väll om ett tag mat.



min klädsel idag.
var tvungen att stryka över mitt annsikte det för det ser ut som att
jag typ säger/tänker såhär: var det något eller?!
haha
men jaja iallafall

tröja: gina tricot
linne: gina tricot
jeans: bik bok

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0