funderar på ny kamera? ...eller?

jag funderar på om jag skulle vilja ha en ny kamera.
just nu har jag en olympus 725 SW som jag fick när jag fyllde år
för ett tag sen.. typ några ur sedan, eller ja kanske typ 2-3.
och jag tycker den tar lite halvdana bilder, dom blir typ väldigt mörka och
trista tycker jag :o men endå är den rätt så bra!
för man kan tappa den i vattnet 5 meter utan att den går sönder, tappa den i backen 1,5meter,
den är även en undervattens kamera, så man kan ta kort med den under vatten!
har tyvärr aldrig testat det men skulle vara häftigt att göra det någon gång!
den är skit bra förövrigt och jävligt hållig, men jag skulle vilja ha en kamera
som ger bilderna mycket mer lyster. mina bilder från min kamera blir så tråkiga..
så skulle vilja ha med mer konstrast och finare färg på bilderna, jag har ju photoshop
men orkar ju inte sitta och droga det hela jävla tiden.. så vet inte om jag ska fixa en
ny eller inte? mamma och pappa kan ju kanske få denna för dom brukar låna den utav
mig ibland?.. hum?!?! om jag ska skaffa en kamera vafan ska det vara för någon?
lär ju isf titta runt riktigt mycket och jag skulle vilja testa att ta bilder med olika kameror också.
får se hur det blir..



såhär ser min kamera ut, fast den är i blå färg.
ibland kan den ta jätte bra bilder, men för det mesta blir dom mörka och trista.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0