god förmiddag

hejsan allihopa.
jag och ronja åkte till gabriel och alla dom andra grabbarna igår vid klockan halv åtta ungefär.
haha dom var ju lite galna! :)
sedan hände det saker och jag orkar inte dra upp det på bloggen och onödigt att skriva endå.
men endå, amanda kom senare också :)
hade det trevligt och roligt, drog hem vid tolv gjorde jag och ronja.
vi popade popcorn, tog marabou chokladkakan feta godispåsen och sedan cocacolan upp
till bygget. satt där ett tag och bara snackade! mycket mysigt.
vet inte rikigt när vi somnade, vid ungefär halv tre där!
sen nu har vi vaknat och käkat frukost! ronja ska snart hem..
vet inte vad jag ska göra nu men, kommer in lite bilder som jag tog på mig och Ronja! haha
även min outfit kommer upp, för både skoldagen och när vi drog till gabriel.
hoppas alla hade en bra fredag iallafall!
idag vet jag inte vad som händer men får väll se.
kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0