god morgon!

idag vaknade jag tidigt utav mig själv!
förresten, filmen igår tittade jag faktiskt klart på och jag tyckte den
var lite halv seg.. men endå inte världens skit film!
jaja, jag vaknade vid typ fem över nio idag utav mig själv och låg och drog mig
till halv tio där ungefär..låg ju så mysigt!
käkade precis frukost som består av det vanliga: oboy och macka.
anledningen till varför jag går upp såhär tidigt idag är att jag och familjen drar
till skövde idag och ska titta lite i affärer och kanske käka ute m.m,
bara ha det anmält mysigt! :)
så detta kommer bli höjdpunkten för helgen, för helgen har ju verkligen varit hur
tråkig som helt, eller ja för mig iallafall.
jaja, nu orkar jag inte skriva mer. vi hörs sen!


hörde att det ska komma ut en ny pirates of the caribbean film..
eller har hört det ett tag och har hört även att zac efron (vet inte hur han
stavas) ska vara med i den.
KOMMER FÖRSTÖRA HELA JÄVLA FILMEN? yesbox, död åt zacb*g.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0