hej!

ursäkta, idag har jag inte haft tid med att blogga på hela dagen.
vaknade vid halv nio först med johanna, hon åkte hem då för hon skulle shoppa.
jag gick upp på bygget igen och sov till klockan tio.
VAR SKIT TRÖTT! släpade mig fan ner till huset igen.
käkade frukost och sen gjorde jag en mumsig kladdkaka!
fikade sen, sen började jag med min jävla svenska uppsats som ska vara 3 sidor lång typ,
plus massa andra sidor om innehållsförteckning,källor osv..
jag hade damp där ett tag för jävla skrivaren dampade som tusan!
herregud vad arg jag var. men nu är jag äntligen klar.
skrev som en idiot på datorn.
igår var det allt trevligt :) bara hände lite saker men det är ju som det är..
nu ska jag strax fika igen, sen ska jag föna håret och senare mysa!
kommer väll något mer blogginlägg om jag orkar.
imorgon börjar skolan igen, döda mig.


såhär såg jag ut igår innan jag drog till festen.
klänningen kommer från cubus.
är lite osäker på mitt lockiga hår? är det verkligen så snyggt?
jaja lite roligare en mitt spikraka hela tiden..


en liten shake shake klänning :D HAHA


(tyvärr tog jag inte med mig kameran till festen, för visste att jag inte
skulle ta några kort där endå så)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0