hejsan

hejsan.
vaknade vid elva förut typ :) riktigt skönt att sova ut lite (för mig är det att sova ut ialf..)
klarar inte av att sova till tolv,ett,två typ.. känner mig störd för man typ missat halva dagen.
men jaja, jag käkade frukost sen tänkte jag: NU MÅSTE JAG FIXA MIN GADEROB!
seriöst, så fort jag rör den så ligger alla kläder huller om buller så var verkligen tvungen
att städa den.. vill ha en större men får inte plats någonstans typ -.-
men nu är den färdig fixad och det är bra! ser riktigt snyggt ut faktiskt.
för övrigt har jag köpt farsdag presenter idag, sen inget direkt mer..
fikat lite oså :)
igår blev det hemma kväll, YES RABIH ÅKTE UT! det var fan på tiden. så jävla trött
på den dära jävla mesiga röst jäveln så jag trodde jag skulle dö.
så jag blev glad!
idag ska jag antingen vara med några och bara ha myskväll, men vet inte än.
annars ska jag till johanna schill och så lär det bli skrattanfall. ************* finns ju nu!! HAHAHHAHA
jaja, nu ska jag öva min sångröst lite på bygget sen får jag se vad jag gör.
ikväll blir det grillat. mums
kmr med fler värdiga inlägg senare :) puss!






tarzan och jag just nu<3 min lilla muffis hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0