hellu!

jag vet inte hur jag ska börja mitt inlägg.. det blir alltid antingen "hej" "hallå" "hallo" osv.. men jaja
finns ju inte direkt någon anna lösning på det!
skoldagen var helt okej..ingenting speciellt hände.
kom hem och sen vart det att läsa ut min bok (som ska vara inne imorgon +redovisad!)
jag läste typ skit många sidor idag :o hade typ en tredjedel av boken kvar och jag
läste ut allt idag! sen så har jag skrivit en bokresencion om den nu, så riktigt skönt
att ha det klart eftersom det skulle vara inne imorgon!
efter det så duschade jag och nu hamnade jag här.
funderar på att springa och ta en snikers hur kylskåpet fast med tanken att jag tog
en igår också.. jag kanske borde tänka lite mer på vad jag äter/dricker!!
just nu har jag en 1,5 liters cocacola i skåpet, har jag nästan varje vecka i skolan..
sen blir det ofta mycket godis och så.. och det är ju inte direkt bra.
men jaja, har försökt bry mig om vad jag äter men går inte, jag bara köper endå :o
jaja, idag vet jag inte hur mycket blogg inlägg som kommer upp idag, för jag
har inte direkt något att skriva om eller lägga upp :s så får se!


får bli en bild på mig med mitt ljusa hår och mörka underhår!
kommer nog bli ljushårig i maj, sen ha det resten utav sommaren!
fast fortfarande är jag lite osäker om jag ska tona håret
mörkare till sommaren och sen få en fin hudfärg eller ska
jag va ljus och fin hudfärg? blir nog ljus.. hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0