imorgon..

jag+tandläkarbesök? NEJ
ska till tandläkaren imorgon.. och jag är allvarligt talat nervös,
dom kommer klaga som fan på mina tänder.
jag käkar godis as ofta och cocacola.. ja det ska vi inte ens ta upp..
herregud?! jag är rädd :o just nu sitter jag och käkar godis..
får stå och  borsta tänderna i 5 minuter innan jag går in..
ÅH HATAR TANDLÄKARE. blä.
help me.
ska gå från skolan och dit också och jag vet inte vägen (hehe)
sen när man kommer in där och vet inte vart man ska..
jag går seriöst jämt fel när jag går där :s och typ andra hållet ;s
en gång gick jag in till deras liksom "rum" där massa satt och fika
dom bara "nej du har gått fel" ... eh hur pinsamt är det?
herrejesus. i don't whant this. OCH SEN SKA JAG GÅ PRECIS NÄR MIN MAT-RAST
BÖRJAR OCKSÅ :@ så här slipper man ingen lektion.. får ingen mat (fast det
gör la inget för maten smakar ju bajs annars där endå så)
åh.. hjälp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0