jag blir ju så trött på detta..

skrev precis ett rätt så långt inlägg men det åkte bort.
seriöst min dator åker snart ut genom fönstret och jag överdriver inte,
okej kanske jag gör men endå. skulle mer än gärna vilja göra det iallafall.
den hackar upp sig så jag kunde inte trycka någonstans yey.
iallafall, vadsbo besöket var bra fast inte så jätte pepp på det.. jobbigt typ.
men intressant och bra att veta vad som finns osv.
finns dock inte frisörlinje men vet inte om jag endåså kommer komma in
på det.. tror inte mina betyg kommer toppa dom som ska gå in på frisör.
har förövrigt bara pluggat och käkat idag. ska ge mig iväg tillbaks till bordet
där matten ligger uppslagen så jag ska fortsätta räkna där.. försöka få in
lite som jag inte fattar (eller ja lite och lite, inprincip allt)..
ta mig ett glas cocacola också och mysa.
sen blir det dusch.
kommer snart upp min outfit.
hoppas ni har haft en bra dag. kram linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0