jahaa

idag har det inte blivit så mycket bloggande och kommer inte bli så mycket heller.
skoldagen var bra, men seg och jävla tråkig. slutade tidigare iallafall som tur var!
käkade även pizza med johannorna och amanda förut! riktigt mumsigt.. satt där
och snackade lite om allt möjligt och hade det trevligt.
för övrigt har jag bara övat på franska och biologi prov. har biologiprovet på torsdag..
kan ju inte skit mycket eller ja inte allting, men imorgon är det sista dagen man kan
öva så jag ska verkligen plugga mycket imorgon, blir nog inte så jätte mycket bloggning
imorgon heller kanske.. eller ja får se.
hoppas biologin går bra, jag satsar på ett vg men vi får se hur det går..
har nästan precis duschat och nu sitter jag här och mumsar lite godis som inte alls känns
bra för tänderna.. gaaah har säkert fått hål eller kommer få hål, jag är rädd.
ikväll blir det desperate housewifes eller hur det nu fan stavas.. aja bryr mig inte om jag stavade
fel kan inte hjälpa att jag inte sitter och pluggar in namnet.. sen blir det nog paradise hotel tror jag.
sen sova!
nu ska jag ta mig ett glas cocacola, sen föna håret ;)
och OTROLIGT vad jag vill ha HELG!!
fredag kommer bli skit najs! och skolveckan kommer gå skit segt...åh vad jag vill ha helg!!
vill inte gå till skolan imorgon men aja, måste. är ju längsta dagen imorgon.
kan berätta vad vi har: först har vi svenska i en timme, sen lite rast, sen efter det har vi kemi tror jag?
i 80 minuter.. sen efter kemin har vi en liten rast igen sen har vi engelska tror jag i 40 minuter om jag
minns rätt? sen har vi en liten tönt matrast sen har vi SO i 40 min, sen 15 miuters rast sen SO igen
i 40 min, sen efter det har vi jävla elevensval som håller på as länge. har bild och det suger verkligen.
efter jullovet ska jag nog byta till gymnastik tror jag som jag hade när jag gick i åttan.. mycket roligare!!
tror det var hela dagen. slutar klockan halv fyra. skit kul, fan as mörkt när man kommer ut från skolan.
sen kommer inte bussen förns typ tjugo i fyra, kommer hem lite efter fyra och så blir det
att öva massa skit.. så kommer bli sent imorgon. puhhh vad jag vill va hemma och bara öva hjärnan
av mig imorgon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åååååååååååååhjdhf.
fan va långt inlägg det blev nu då? haha aja. bjuder på en jätte fin låt tycker jag av beyoncé.
en låt från hennes nyaste album, helen visade den för mig! inte värsta party låten.. haha men tycker
den är sjukt fin och as härlig att sjunga!



kan ju somna till denna låt alltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0