jahapp

ja ni, jag har ingen "blogglust" idag och jag har inget direkt heller att skriva..
men skolan är som vanligt, lika tråkig,jobbig och störd.
gick lång dag idag också för den delen..
har precis duschat och nu är jag sugen på lite kaffe faktiskt men vet inte
om jag ska ta det..
är även sugen på att titta på stomp the yard eller twilight. får se.
men jag tror det blir twilight :)
new moons biljetter går ju att beställa nu också! för mig är det inte
så JÄTTE viktigt och bråttom att förbeställa en biljett men jag vill gärna
se filmen på bio, det vill jag verkligen! för det är nog väldigt grym
att se på bio.. men tänker alla jobbiga jävla överdriva fjortisjävlar som
bara skriker när dom ser edward :s eller finns det några såna här i sverige tro?
ja utomlands finns det väll det ialf, tycker synd om robert pattinson :(
men jaja, om jag inte ser den på bio (vilket jag nog kommer göra!!) så hyr
jag den bara annars, sen när den går att köpa kommer jag köpa den på dirren!
varenda film dom gör ska jag ha. så är det bara.
jaja nu ska jag föna håret. bye bye



hihi, hittade en låt med 3OH!3 ft. katy perry "starstruck" heter den. riktigt bra faktiskt.
3OH!3 sjunger den egentligen men katy sjunger med..
tycker dom är rätt så bra genom att fått hört dom av några av mina kompisar :)
riktigt rolig video också! ;) en killes dröm att alla snygga tjejer blir galen i honom? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0