kommer lite bilder..

jag har ju varit lite tråkig på sistone på bloggen.. så tänkte ladda upp lite olika bilder jag
tittade igenom sen somras och så! :)





en bild som får en att längta efter sommaren...


japp! även jag har en gitarr! ;) önskade mig en i julklapp och fick
en och sen en till då..
denna är alltså ny och jag har knappt rört fingrarna på den! :o
jag kan ju inte spela men så gärna vill lära mig :( så synd att den bara
står här och skrotar.. liksom inte världens billigaste heller.
otroligt fint låter den för ngn pling kan jag la köra på den! ;) HAHA
typ "hang down your head tom dooley" eller något sånt.. smoke on the water
HAHAHAHAH! ok, enough talkig about that.



oserösia jag hemma hos amanda.. haha ni ser ju själva posen..



jag och linn fixade till oss ett par riktigt snygga silikon läppar ;)


sommar tider det där ;) alltid lika störda..


jag och johanna är nog dom enda som fattar vitsen med dessa poser ;)


jag och johanna sådär skit seriösa som man kan va! ;)


här ska jag dårå se lite gullig ut.. försökte iallafall haha!
glömmer aldrig den dagen. på fredagen hade vi gått på sommarlov
och denna bild togs på söndagen. fyfan precis början av sommaren!
åhååå..


HAHAHA ja såhär kan en dag se ut ute i skogen ;) och den sluta med detta..:




hoppas det var något roligt att se iallafall!
//linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0