mh

idag på så jätte bra humör idag heller..
blir ingen bild på outfit för hann inte att ta den imorse
och utan att ens tänka tanken att ta ngr kort när jag kom hem,
utan jag bytte bara om direkt och slänge på mig myskläderna.
matte provet gick som jag trodde.. fick ig alltså, känns inte alls
kul, jag förstår verkligen ingenting. försöker förstå men går
verkligen inte att trycka in det i hjärnan. matten är verkligen skit
svår tycker ja.. och jag skiter ju inte direkt i att försöka jobba på lekitionerna
utan jag försöker verkligen att förstå. jobbar ju fan hela jävla tiden och
brukar knappt prata..åh, tycker detta är jätte jobbigt.
måste bli godkänd i matte verkligen, aja ska prata med min mattelärare sen
iallafall och prata hur det ligger till och skit så får vi se hur vi löser detta!
har ju även den svåraste boken (röd) blir nog att byta till grön istället och förska jobba
till ett vg? omöjligt i min situation men det finns alltid hopp.
aja bara att göra om provet och se till att få godkänt.. jobbigt är det men så är det,
har ju inte varit på bästa humöret idag om jag säger så..
aja nu orkar jag inte prata mer om det här!
imorgon är det iallafall fredag, ville helst inte gå till skolan imorgon men gör det endå..
verkligen mega jobbig dag, massa jävla långa raster och skit lektioner.
men ronja ska iallafall hänga med mig hem så ska vi sova på bygget, även in till
ngr killar och vara med dom! ;) härligt det.
nu ska jag tänka postivit!!
är grymt törstig så måste ta ngt att dricka.. ska även glo igenom franskaglosorna igen
för att göra en extra check så att jag kan alla!
kanske kommer lite mer blogg! kraam linda


me and ronja on the pitcure! ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

aaah snygga eller vad ;)

KANON blir det snygging ;)<3

2009-11-19 @ 22:13:49
URL: http://ronjajohanssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0