mhm

känner mig seg, riktigt seg.
åkte hem från skolan med tjugo i elva bussen..typ alla var sjuka.
över halva klassen iallafall var borta.
gjorde iallafall musikprovet och det kändes helt okej, vet att jag klarar mig
iallafall och det är huvudsaken.
nu ska jag ta något att äta sen öva på engelska prov och syslöjds prov (yey?!)
känner att jag verkligen behöver jullovet nu, bara hålla ut ett tag till sen
så går vi på lov, är ju fan strax inne i december nu,
och på tal om det, känns inte som att vi är inne i december när det gäller vädret..
idag är det ju jätte varmt ute! fast jag tycker det bara är bra/skönt. orkar inte med kyla
så man fryser rumpan av sig.. men snö kan gärna dyka upp en dag före julafton sen vara över
julafton sen dagen efter gå bort. åhå sitter och pratar om väder gör jag nu också.. kul jag har..
vi hörs sen hej svejs

 
jag och johanna med våran seriösa sminkning! ;) haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0