night


haha shit tänk att det finns en sån där liten hund :o haha!

iallafall,jag har ju varit ifrån datorn ett tag.. men nu sitter jag här
igen och tittar runt lite.
är så jäkla trött idag! men tanke på hur full igång det var igår kväll/natt,
vet inte när vi somnade och sen gå upp klockan halv nio, det går inte
riktigt ihop va!! så är så trött, men jag gottar mig riktigt iallafall!
det gör jag! godis och cocacola.
jag funderar på att titta på twilight, är så sjukt sugen på att se new moon igen!!
ska köpa filmen när den kommer ut, ska ha alla filmer som kommer inom
vad ska man säga twilight serien eller hur man nu ska säga.
men twilight ska jag nog titta på och mysa.
senare kanske jag och helen ska sova på bygget, inte säkert än
men vi får väll se !



och tänk att det finns en sån där stor hund :o alltså omg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den hunden var då inte liten :o

2009-11-28 @ 19:38:42
Postat av: linda

eller hur :o

2009-11-29 @ 10:51:28
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0