skolor,val av linjer osv..

går ju i nian nu.. och nu är det ju så jävla mycket snack om val,linjer,skolor osv..
tycker verkligen det är jätte jobbigt för jag har inte direkt något aning om vad jag ska gå.
eller ja lite, jag är inne på frisör lite men vet inte om jag toppar dom betygen för att
komma in på linjen.. liksom måste ha rätt så bra betyg för att komma in på frisör?
o f t a.. tycker jag själv då men jaja, inte jag som planerar skiten.
iallafall, vi ska ju välja snart, men det är ju inte direkt "riktiga" valet, riktiga valet är ju
på vårterminen, men den börjar ju förfan snart! kan man säga.. HAHAHA eller ja iallafall,
inte så jävla länge kvar.
om jag ska gå friöslinje (och om jag kommer in på den isf!!) så går jag nog kanske i skövde,
eller örebo.. men lutar mest mot skövde som ligger rätt så nära pytte lilla Hova.
och isåfall kommer jag antagligen flytta till en lägenhet.
men frågan är hur det blir då? kommer jag klara att sova själv? tänk diska jämt själv?
tvätta allt själv? städa jämt själv? handla själv? kanske inte så jävla farligt men endå.
ena min kompis amanda funderar också på frisör linjen och då flyttar hon också kanske..
vi snackade först om att dela lägenhet men vi vet hur det kommer bli: BRÅK.
seriöst samma skola,samma linje,samma lägenhet? nej tror inte det kommer gå ihop,
vi kommer bli så jävla irriterade på varandra :o
men det vore roligt om vi bodde nära varandra.
men om jag tänker efter så vore det ju riktigt kul att flytta till en helt egen lägenhet!
ett tag kvar, men tid för att börja planera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0