starat om datorn nu

så nu har jag startat om datorn.
undra om det funkar?
nå, vi får väll se om detta blogginlägg kommer
upp eller inte.. HAHA
nu kommer iallafall en hiss och diss som jag inte
gjort på länge och känner för att lägga upp!
dock hittar jag inte bilden men det gör fan ingenting
era små hyenor som käkar på en zebra.

diss:
stomp the yard är ju en jävligt bra film (dansen<3) men sen kommer
vi till en sak: chris brown jävel är ju med där. och han tror han är så
JÄVLA KÄND när han är med där, han är ju bara med ett litet tag
för sen dör han ju (so thank me god!) i början.
sen handlar det ju bara om hans brorsa och det är rätt.
SÅ JÄVLA MYCKET BÄTTRE ÄR HAN OCH SÅ JÄVLA MYCKET SNYGGARE
ÄN CHRIS BROWN. (ngn kanske märker att jag har ngt emot han?)
jävla kvinnomisshandlare. usch



hiss:
haha tänk att jag började med det negativa först?!
iallafall, min hiss går till nickelbacks nya låt (som jag la upp igår!)
så jävla bra är den, älskar den verkligen. en av dom bästa låtarna
med dom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0