taylor om träningen till new moon.

en interjuv där taylor berättar om sin träning till filmen new moon.
om han inte tränade och la på sig mer muskler skulle han inte få
rollen som jacob black i filmen new moon.

hur mycket tränade du inför filmen?
-jag var på gymmet fem dagar i veckan,två timmar per dag.
vid ett tillfälle gick jag till gymmet sju dagar i sträck.
jag var tvungen att lägga på mig men plötsligt tappade jag
drastiskt vikt,så jag blev lite orolig.
de visade sig att jag hade bränt ut mig.
men det svåraste med att gå upp så många kilon var allt
ätande. min tränare ville att jag skulle äta sex mål per dag, säger
han och forsätter:
-jag har vuxit ur mina kläder, jag gick från storleken small till large på
bara några månader.

14, så många kilon gick Taylor upp i vikt för att platsa filmen i new moon.

så ja. det handlar om PROFFS och personlig tränare, egen kock osv.
det är inget sådär att man blandar såna där jävla diet skit eller pulver..
utan 6 mål per dag, gymmet 5-7 dagar 2 timmars pass.
jag tror på vad jag vill, ingen annan som besämmer det sörrni! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0