voff

haha hade ingenting att skriva om överskrift så fick bli "voff" jag e så påhittig idag.. HAHA
jaja, jag ska till johanna om ett tag :)
ska bara in och duscha av mig lite snabbt (dock inte håret, orkar inte!)
känns som att hela jag lukat massa mat.
käkade precis det och det var jätte mumsigt! invigde vårat nya bord (eller ah finbord)
har gjort om i hallen och finrummet. har inte tagit några bilder på före och efter
min alla klarar sig utan det kan jag la gissa.
men johanna är själv hemma så jag ska till henne sen lär det bli jävla
mycket skratt, känner det på mig. :D
dålig uppdatering idag och det kmr det bli resten utav kvällen tror jag!
kommer väll med lite mer roliga saker imorgon :)
egentligen var det lite andra planer ikväll men som vanligt så hör ju ingen av sig eller
något är så j*vla trött påt.
nu ska jag duscha av mig sen dra på mig mjukiskläderna sen sticka bort till johannis.
hörs pussochkram


kommer åka på den dära bort.
(hihi pappa på kort!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0