åhhh vad sur jag blir!!!

hejsan alla!
jag blir så irriterad. idag väckte pappa mig vid HALV NIO för vi skulle
till mariestad för jag skulle köpa ett par skit snygga skor!
sen skulle jag även titta på någon fest klänning eller liknande som jag kunde
ha tills ikväll. men är någonting öppet när i kommer dit eller?! NEJ.
det är ju alla helgona idag men endå dom har inte sättit upp lappar eller något
om att dom har stängt, och det gick fler folk på stan och undrade.. jag blir så j*vla förbannad!
men så är det, var bara att åka hem igen.
och jag som ville ha dom där skorna nu tills skolan börja! och en ny festklänning tills ikväll.
där har vi ett annat problem, ikväll har jag verkligen ingen aning om vad jag ska ha på mig!
känns så jävla jobbigt.
sen också är klockan bara kvart över tolv, jag gick ju upp redan halv nio (vilket jag ens inte behövde,
jag kunde lika gärna fått sovit ut!!!)
så nu kommer hela dagen gå segt som en snigel..
ååhh vad jag är irriterad! men nu ska jag faktiskt fokusera på det positivia och inte det negativa :)
ikväll kommer det nog bli roligt tror jag allt!
ska snart gå och titta vad jag ska ha för kläder, sen funderar jag på att sova lite
middag för det känns inte som att jag fick så jätte mycket sömn i natt. eller ja jag kanske somna
efter elva och gick upp halv nio. men med tanke på att jag bara sov 3 timmar igår natt så ja..
sen blir det att duscha,raka benen,hårinpackning,fixa läpparna och kroppen lite sådär bodylotion osv. ;)
mysigt! hoppas alla andra får en bra lördagskväll. pussochkram linda spjuth




look what I got! ;) hahah en HEL TWILIGHT TIDNING!
kunde köpa något iallafall.. eller ja få.
eclipse filmen kommer ut 30 juni! can't wait.
och new moon, den har ju nu redan kommit ut på bio. VILL SE DEN!
jag ska lätt köpa ALLA filmerna :)



tarzan fiskorven var med på ett hörn också! :) hihhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0