birka paradise bilder!

brikabrika
jag och helen i bilen :) (tryck på bilderna så förstoras dom, tror jag :o)


brika
äckeltoan vi var på! fyfan vad det stank +skit snygg bild på mig.. haha blä.
videofilma lite där, men vet inte om jag lägger upp den.. pratar så jävla tyst
bara för att ingen ska höra oss där ute typ "hejsan!! nu filmar jag!! eh, stinker skit här
inne rent utav sagt" haha..




brikabrika ovärda och onödiga egobilder på mig, men har man tråkit så har man!





ja, har man tråkigt så har man.
låg och väntade när helen skulle byta kläder, även där har jag ett videoinlägg
där vi skrattar åt en viss sak.. HAHA! den kommer nog upp när jag orkar :)

sen efter det orkade jag inte ta några mer bilder..blev inga alls nästan från brika paradise.
men det var kul. träffade färjan glenn, massa äckliga fyllegubbar, roliga killar osv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0