fredag :)

jag är som sagt var hemma nu från stockholm!
har haft det jätte bra, fick även göra en egen blomsterbukett,
välja ut vilka blommor jag ville osv, sen fick jag pengar också! :)
as najs, vill gärna spendera dom på en shoppingrunda just nu..
men jag bor ju som sagt var i en jävla skithåla/kommun.
men that's life, men när jag flyttar härifrån kommer det kännas riktigt jävla najz.
för övrigt har jag saknat mitt hem så otroligt jävla mycket under veckan!
och min älskling tarzan!
som sagt är ju hemma idag då hela fredagen, as najs.
idag vet jag inte vad som händer och ikväll hoppas jag verkligen att något
händer! gah..annars vet jag inte vad jag ska göra.
KOMMER KOMMA BILDER! ska ladda upp dom nu till datorn tänkte jag ;)
pussar och kramar linda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0