god kväll!

klockan är nu halv nio..
torsdag idag, fast för mig känns det som fredag..
inte så lång skoldag idag! :) härligt, gjorde mitt fysikprov,
inget mvg tror jag inte.. menmen jag gjorde så gått jag kunde!
franska läxan gick jätte bra.
kom hem, tog två mackor och sen blev det bussnies.. jaa ni HAHA..
sen hem och packa väskan osv med helen..
käkade rätt så nyss mat, mormor är ju här och hon gör ju världens godaste mat!!
fläskfilé och pasta asså fyfan vad gott det var!
nu dricker jag cocacola och tittar runt lite på datorn.
imorgon bär det av BIRKA PARADISE! :) fan vad gött det ska bli.
hyrde film med helen idag, den nyasta fast and the furious.. blir film mys sen då :)
ha det alla!

mohh
min hund måste tänka "är hon dum i huvudet eller?"

fiiseen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0