god morgon!

god morgon på er (eller ja förmiddag kanske?)
igår hade jag problem med att sova även fast jag hade lagt mig
fyra på morgonen innan och vaknat tio.. men jaja!
jag somnade till mtv, vaknade sen på natten vet inte hur mycket klockan
var och det var en musik video som spelades på mtv, dock kom jag inte
ihåg vad för jag fattar typ inget när jag är nyvaken.. så stängde
bara av och somnade om ha ha!
vaknade lite över tio idag, har bara käkat frukost och sen har jag
bara suttit här! idag kommer pappa hem.. och jag och helen som skulle
försöka få bort alla löv!!! HUR MYCKET KVAR SOM HELST.
vi krattade ingenting igår.. och vet inte om vi kommer göra det idag heller.
dock funderar jag på att gå ut lite för jag känner att jag måste få frisk luft och
röra på mig lite!!
senare idag ska jag till frissan, bara ta bort lite hår typ det mest slitna osv..
sen ikväll blir det party! ;)


en rätt så gammal bild på mig och johanna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0