god morgon

morron :D
jag och helen bestämde oss sent igår att
sova uppe på bygget, vi båda snackade ut om vädligt mycket,
skönt att ha en sån bra kompis och syster<3
somnade rätt så sent!
och jag sov som en jävla stock fast kan säga att jag har drömt hela
natten (känns det som iallafall) om allt möjligt! :o ena gången var jag sjuk,
andra skulle jag till skolan, tredje skulle vi typ grilla kött, fjärde var jag med
oskar och goggo vid någon strand och jag hade vitt linne och allt var så stört!
sen typ hundra drömmar till eller något!
men fy f*n vad skönt jag sov! :)
men jag gick upp redan vid tio, kunde inte somna längre.
käkade frukost med helen vid tvn.. nu sitter jag här.
tittade nyss på www.ginatricot.com <-- själva titta om ni ser något intressant!
är sugen på att köpa ett par nya höst jeans eller vad man ska säga.
och fasta för dom här: https://www.ginatricot.com/se/#/product/27545596, tycker dom är grymt snygga ibak!!
printade en bild på dom men går inte att lägga upp den så för er som orkar checka in
så får ni göra det :)
idag hoppas jag att något händer, eller ja ikväll! ska iallafall hitta på något..
hadetbra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0