hallå hallå

hejsan på er.
idag har jag inte direkt heller något blogglust men..
jag och helen vaknade tidigt, klockan 10 uppe på bygget!
gick ner så blev det frukost.
efter det gick vi ut och krattade löv (tro det eller ej haha!)
faktiskt härligt att få lite luft i lungorna för annars sitter jag
bara inne framför datorn hela dagen och orkar verkligen inte det..
känns som att jag har gjort något värt idag!!
fast det värsta av allt var att allting jävlades med oss :(
har hänt massa saker därute nu :o HAHA inte bra.
men krattade ett tag iallafall (har skit mycket kvar men)
nu ska jag snart hoppa in i duschet för känner mig jätte ofräsch!
sen blir det väll mat när mamma kommer hem..
förvörigt vet jag inte vad som händer idag! hoppas på något kul.
känner att jag inte bara vill sitta hemma.
ha det pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0