halloj!

HAHA
väldigt,väldigt gammal bild på mig. HAHA

hey!
igår sov jag hos johanna,
vi åkte till isabelle och där var fredrik dennis och sofi (:
vi badade bubbelpool i kanske 2 timmar! haha jätte mysigt var det,
(ångrar mig att jag inte tog med kameran!!)
förövrigt snackade vi bara och så, eftersom isabelle har flyttat till sthlm
så är det riktigt kul att få träffa henne! :) var jätte trevligt.
jag och johanna var hemma klockan 2 på natten.. haha
vi snackade ett tag eller ja blev mest skratt.. sen somnade vi runt 3 där!
gick upp vid elva, käkade frukost osv sen åkte jag hem.
nu ska jag bara ta det lugnt och imorgon är det en ny skolvecka igen.
onsdag är det engelska prov och på fredag är det fysikprov men nu kom jag på
(eller ja min syster) att jag inte ska vara i skolan på fredag !! jag ska ju ta det ledigt då ;)
och sen nästa vecka drar jag ju upp till sthlm hela veckan så då kan jag ju inte heller
göra provet?! så jag måste säkert göra provet på torsdag och yey, jag kan ju verkligen
INGENTING! och kul att göra provet ännu tidigare.. i don't like this
men aja får se hur det blir!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0