hej hopp!

skola idag då..
gick rätt så bra, var inte spec. lång dag idag, så det var skönt! :)
jaja, efter skolan åkte jag och amanda och käkade på pizzan, riktigt gott.
satt där och snackade och mös, proppmätt sen efteråt :o herregud jätte mag ont ju!
sen kom några killar och johanna också lite.
vid fyra gick jag till ica och handlade med mamma sen hem
och jag övade franska,engelska,biologi och soprov.. eller jag gick igenom allt på typ 30 min.
ingen koncentration eller lust, bara trött och jätte ont i magen.
tog en dusch och fräschade upp mig.
nu sitter jag här som jag har gjort ett jävla långt tag, ska strax föna håret och ta något att dricka.
tror jag kan dö nästan så törstig är jag! alltid när jag har käkat pizza blir jag mega törstig
efteråt.. och det varar hela dagen ut.. skit jobbigt!
imorgon ny skola,nya tag,ny dag. snälla ge mig helg nu och en veckas lov (helst längre men
bättre än inget!!)
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0