hello!

hi

hejsan allihopa :) idag är det fredag! otroligt skönt om jag får säga
min åskit..!!
hade franska prov direkt på morgonen idag och jag fick mvg! SKIT GLAD :D
annars har dagen varit rätt så trög, gick ner till ica med sara den bara
och jag köpte cocacola och choklad :) nyttajag.se men jaja!
skolmaten får man ta och skylla på, om vi hade fått bra mat hade man
fan aldrig gått ner och köpt godis eller något sånt och blabla säg inte
"man kan köpa ngn frukt eller ngt" NOPE, jag har med mig frukt hemmifrån
men blir man mätt på det eller? skulle inte tro det.. haha
kom hem och åkte moppe in med johanna (hon har alltså egen moppe och
moppekort nu) så vi drog en sväng in till hova och hon köpte 70% choklad
och jordnötter :D haha, tog en sväng i hova sen åkte vi hem.
jag hade på mig en skit fet stor röd vinterjacka som är helens men fryste
fan som aset endå :o otroligt jobbigt med kallt väder nu, fast endå lite
mysigt :))
nu käkade jag precis mat och är mätt som en plätt.. OTROLIGT GOTT VAR DET!
fläskfilé,klyftpotatis med perisilija (stavning?) och sallad. :) såklart cocacola också.
denna fredagskväll kommer jag spendera hemma, bara ta det lugnt och så..
mysa helt enkelt!
och imorgon? ja får la hoppas!!
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0