hova igår


jag och amanda går (ser lite halvt drogad ut och min mobil kamera suger)

igår åkte ju jag in till amanda med moppen!
sen drog vi med mopparna ner till hova och sen gick vi in till hog-lanet :)
i början stod man bara där för ja.. vafan ska man göra?! HAHA
alla var typ osociala.se, men så är det la när man lanar kan jag la tro ;)
vi satte oss i soffan och så satt vi och snackade med noffe och gabriel rätt så länge..
sen efter det så gick jag och amanda och köpte en varsin dricka, sen också
flyttade vi på mopparna, dom kändes inte säkra där!! hahaha
sen tillbaka till hog-lanet, tittade på tv med richard och nat, dom trodde dom kunde
bestäma vilken kanal vi skulle titta på (det var jag och amanda som ville titta på idol,
nat och richard ville titta på nitro circus och drömma om att dom var så modiga och
kunde vara med i det) men som sagt, idol blev det :D
sen efter ett tag satte sig jag och amanda och spelade :D amanda tog goggos dator,
jag tog noffes, HAHA fan jag suger på cs.. men var typ första gången jag körde det..
men grymt kul vare ialf! ;) måste fan köra det mer :o
hem igen vid typ halv elva, orkade inte vara kvar och skit.. visste inte vad vi skulle göra.
amanda skulle hem och äta och jag ville helt enkelt bara hem :o
men en endå rätt så lyckad fredagskväll ;)
idag blir det shopping sen vad händer ikväll?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0