ikväll

jaha, vaknade tidigt idag och hur jag än gjorde kunde jag inte somna om!
så jäkla jobbigt var det..
tarzan låg hos mig också, så låg ett tag och bara mös med honom :) min lilla älskling!
sen gick jag upp och käkade frukost och tittade på disney channel, haha high school musical 2
började då.. men tittade bara ett tag..
sen nu sitter jag här och senare ikväll ska jag åka till johanna schill med andra tjejerna.
hon är själv hemma, så ska vi vara där och så!
bra lördagskväll/natt kommer det allt bli :)
förövrigt idag vet jag inte vad som händer, funderar på att åka och sola solarium..
fast är inte säker om jag orkar det! haha fast väldigt sugen på det, vill få lite färg..
fast färgen åker ju bort dirr endå!
men får se hur jag gör..
ha det bra! pusslinda

tarzan
jag och tarzan 2008.. hihi



hittade även bilder på mig från 2008 jag tog med webcamen.. hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0