jahapp,ännu en dag passerat..

dhee
antagligen den längst till höger, fast med lite mer rödaktig färg..lite ljusrödare så..

skolan idag var väll som vanligt..
och förutom att när jag kommer hem så pluggade jag skallen av mig
känns som att jag aldirg kommer kunna plugga någon mer gång..
hahaha nej då nu ska jag inte vara sån!! men när man har fysik prov på torsdag
och man kan nada är det lite kris hehe..
som sagt jag har bara duschat idag och pluggat, enda jag hunnit med efter skolan..
dåligt det där med fritid..
jaja nu går jag bara onsdag och torsdag sen har jag en ledig fredag för då åker jag bort!!
yes! kommer komma bilder.
min helg kommer bli bra känner jag.
har tänkt på en sak.. sen kenza började med sitt röda läppsift har typ nästan alla
andra bloggerskor börjat med det som ex. paow och dessie.. (inte kissie vad jag vet men hon kör
la med sitt rosa läppstift som vanligt xD)
haha själv har jag också testat rött läppsift efter kenza.. tycker det är sjukt snyggt men kenza
passar abosult bäst i det.
har inte riktigt ngn snygg röd fräg på läppstiftet så jag funderar på att köpa ett nytt..
ett maxfactor (det sminket är väligt bra tycker jag) som kenza hade köpt.. hon har abosult den
snyggaste röda färgen!!
haha venne varför jag börjarde på läppstift nu men.. ngt jag tänkte på.
nu ska jag titta lite mer på datorn sen ska jag dra och titta tv och sova.
imorgon har jag en lång dag framför mig i skolan uschblä och fyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0