JAJAMENSAN JAG ÄR TRÖTT

herregud jag är så jävla trött..
igår blev det mer "chill" än "fest"
men alla drog typ tidigt.. men ialf blev mycket roligare efteråt..HAHA!
jag och amanda skulle ju sova i dubbelsängen men så kom ju
en viss annan person och la sig och somnade där!! men amanda fick ligga i mitten,
i springan ;) HAHA!
men jag och amanda var vakna till typ lite över sju tror jag.
för filmade ja lite på saker xD HAHA nej men fyfan vi låg och skrattade
åt ingenting verkligen :s så jävla stört.. hahahaha men skit kul var det iallafall!
gick upp redan vid tio idag. så ja har ju fått sig en hel del sömn ju..
men iallafall! idag ska jag bara vara hemma och feta mig med cocacola,godis osv
och titta på idol hade jag tänkt :) har inte någon speciell lust att göra någonting annat..
efter idol ska jag åtminstone sova! hehe måste ju få min skönhetssömn ju.. nej skämta
men hahahh heerregud jag kan inte vara seriös..:(
iallafall imorgon blir det nya tag för då blir det party party party :D





såhär såg jag ut igår. klänningen är grån gina tricot
men sen så bytte jag till jeans för dom där jävla strumpbyxorna
gör jag ju bara sönder hela tiden!!
typ dålig bild men jag orkar inte bry mig..





amanda johanna och johanna som inte direkt syns så mycket!
men det blev en bra natt till slut! mycket skratt! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0